ADA Library Digital Repository

Metodbirləşmənin iş jurnali : Fənn birləşmələrinin əsas vəzifələri

Show simple item record

dc.contributor.author Quliyeva, Səidə
dc.contributor.author Abbasova, Fatma
dc.contributor.author Baxşəliyev, Elburus
dc.contributor.author Zakirova, Nigar
dc.date.accessioned 2022-12-15T20:49:09Z
dc.date.available 2022-12-15T20:49:09Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/20.500.12181/475
dc.description.abstract Fənn birləşmələrinin məktəblərdə fəaliyyətinin məzmununu aşağıdakı məsələlər təşkil edir: 1. Məktəbdə pedoqoji işçilərin təhsil məsələləri üzrə normativ metodiki sənədləşmənin öyrənilməsi, ümumitəhsilin ayrı-ayrı səviyyələri üzrə təlim nəticələri və səviyyələri üzrə, hər bir fənnin məzmun standartların öyrənilməsi üzrə pedaqoji işçilərin fəaliyyə tinin təşkili 2. Pedaqoji prosesdə fəaliyyətin planlaşdırılması və təhlilində, müəllimlərin peşakarlığı və özünü təkmilləşdirmə nəzərə alınmalıdır. MB-nın illik fəaliyət planı tərtib edilərkən məktəbin “İllik Fəaliyyət Planı” əsasında tərtib olunmalıdır. 3. Təlim-tərbiyə fəaliyyətinin təşkili məzmunu, metodları və forması məsələləri üzrə tövsiyələr işlənib hazırlanması, fənlər üzrə tədris fəaliyyətinin təhlili əsasında təlim tərbiyə işinin təşkilinin effektivliyi artırılmalı və həmçinin fənn müəllimlərinin peda qoji fəaliyyəti həyata keçirərkən qarşıya çıxan çətinliklərin diaqnostikası və müəllim pedaqoji tələbatlarının təhlili əsasında peşəkarlığının inkişafı formasının seçimi, fənn tədrisinin vəziyyəti təhlilinin aparılması 4. İstedadlı və bacarıqlı şagirdlərə dəstəyin təşkili(olimpiada, konfranslar, intelektual-ya radıcılıq məşğələlər) məktəbdənkənar təhsilə cəlb olunan şagirdlərlə tanışlıq, elmi-pe daqoji fəaliyyət əsas istiqamətlər və aktiv formaların işlənib hazırlanması 5. Pedaqoji təcrübələrin öyrənilməsi, birləşdirilməsi, təbliği, aktual təcrübələrin, məlu matlar bankının yaratmaq, fənn üzrə müxtəlif müəlliflərin metodik işləmələri ilə tanış olmaq fənnin tədris metodlarının təhlili 6. Özünütəhlil və əldə olunmuş nəticələrin təhlili ilə müəyyən tematika üzrə dərslərin qarşılıqlı dinlənilməsi, fənn üzrə innovasiya və ekspermental iş 7. Müəllimlərin peşəkar özünütədris haqqında hesabatların, peşəkarlığının artırılması, İx tisasartırmada iştirakı, özünüinkişaf haqqında hesabatların dinlənilməsinin aparılması 8. Dövrü olaraq fənn həftələrinin təşkili və aparılması, fənn olimpiadalarının, müsabiqə lər, baxışların birinci mərhələsinin təşkili və aparılması 9. Fənn üzrə “Ümumi təhsilin Dövlət Standartları və Kurikulumlar” əsasında proqramların yerinə yetirilmə vəziyyəti və nəticələrin qiymətləndirilməsinə dair tələblərin işlənməsi 10. Bütövlükdə və hər bir pedaqoqun ayrı-ayrılıqda təcrübəsi MB-nın ümumi təcrübəsində birləşdirilməsi və materialların hazırlanması 11. Tədris ilinin sonunda kurikulum üzrə qiymətləndirmə aparılması təşkil etmək. en_US
dc.language.iso az en_US
dc.publisher “Zərdabi-Nəşr” MMC en_US
dc.rights Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States *
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/ *
dc.subject.lcsh Teaching methods. en
dc.title Metodbirləşmənin iş jurnali : Fənn birləşmələrinin əsas vəzifələri en_US
dc.title.alternative Təhsildə inkişaf və innovasiyalar üzrə IV qrant müsabiqədə fərdi layihə “Həmkardan həmkara dəstək” en_US
dc.type Book en_US


Files in this item

The following license files are associated with this item:

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States

Search ADA LDR


Advanced Search

Browse

My Account