Abstract:
Fənn birləşmələrinin məktəblərdə fəaliyyətinin məzmununu aşağıdakı məsələlər təşkil edir:
1. Məktəbdə pedoqoji işçilərin təhsil məsələləri üzrə normativ metodiki sənədləşmənin
öyrənilməsi, ümumitəhsilin ayrı-ayrı səviyyələri üzrə təlim nəticələri və səviyyələri
üzrə, hər bir fənnin məzmun standartların öyrənilməsi üzrə pedaqoji işçilərin fəaliyyə tinin təşkili
2. Pedaqoji prosesdə fəaliyyətin planlaşdırılması və təhlilində, müəllimlərin peşakarlığı
və özünü təkmilləşdirmə nəzərə alınmalıdır. MB-nın illik fəaliyət planı tərtib edilərkən
məktəbin “İllik Fəaliyyət Planı” əsasında tərtib olunmalıdır.
3. Təlim-tərbiyə fəaliyyətinin təşkili məzmunu, metodları və forması məsələləri üzrə
tövsiyələr işlənib hazırlanması, fənlər üzrə tədris fəaliyyətinin təhlili əsasında təlim tərbiyə işinin təşkilinin effektivliyi artırılmalı və həmçinin fənn müəllimlərinin peda qoji fəaliyyəti həyata keçirərkən qarşıya çıxan çətinliklərin diaqnostikası və müəllim
pedaqoji tələbatlarının təhlili əsasında peşəkarlığının inkişafı formasının seçimi, fənn
tədrisinin vəziyyəti təhlilinin aparılması
4. İstedadlı və bacarıqlı şagirdlərə dəstəyin təşkili(olimpiada, konfranslar, intelektual-ya radıcılıq məşğələlər) məktəbdənkənar təhsilə cəlb olunan şagirdlərlə tanışlıq, elmi-pe daqoji fəaliyyət əsas istiqamətlər və aktiv formaların işlənib hazırlanması
5. Pedaqoji təcrübələrin öyrənilməsi, birləşdirilməsi, təbliği, aktual təcrübələrin, məlu matlar bankının yaratmaq, fənn üzrə müxtəlif müəlliflərin metodik işləmələri ilə tanış
olmaq fənnin tədris metodlarının təhlili
6. Özünütəhlil və əldə olunmuş nəticələrin təhlili ilə müəyyən tematika üzrə dərslərin
qarşılıqlı dinlənilməsi, fənn üzrə innovasiya və ekspermental iş
7. Müəllimlərin peşəkar özünütədris haqqında hesabatların, peşəkarlığının artırılması, İx tisasartırmada iştirakı, özünüinkişaf haqqında hesabatların dinlənilməsinin aparılması
8. Dövrü olaraq fənn həftələrinin təşkili və aparılması, fənn olimpiadalarının, müsabiqə lər, baxışların birinci mərhələsinin təşkili və aparılması
9. Fənn üzrə “Ümumi təhsilin Dövlət Standartları və Kurikulumlar” əsasında proqramların
yerinə yetirilmə vəziyyəti və nəticələrin qiymətləndirilməsinə dair tələblərin işlənməsi
10. Bütövlükdə və hər bir pedaqoqun ayrı-ayrılıqda təcrübəsi MB-nın ümumi təcrübəsində
birləşdirilməsi və materialların hazırlanması
11. Tədris ilinin sonunda kurikulum üzrə qiymətləndirmə aparılması təşkil etmək.