Hörmətli oxucular!
Əlinizdə tutduğunuz Addım-addım Beynəlxalq Assosiasiyası tərəfindən
hazırlanan bu kitabın ərsəyə gəlməsində çox insanın əməyi var. Amma mən
öncə uşaqlara, onların ailələrinə və müəllimlərə təşəkkürümü bildirmək
istəyirəm. Burada əksini tapan maraqlı ideyalar və innovativ yanaşmalar məhz
müəllimlərin uşaqlar üçün ən yaxşı təcrübə yaratmaq niyyətindən ilhamlanır.
Kitabda ölkəmizdə 1998-ci ildən tətbiqinə başlanan, 2001-ci ildə Təhsil
Nazirliyinin kollegiyası tərəfindən məktəbəqədər təhsil üçün alternativ
texnologiya kimi tanınan “Addım-addım” yanaşmasının tətbiqi müddətində
qazanılmış uğurlar və müxtəlif ölkələrdən olan mütəxəssislərin
təcrübələrində sınaqdan keçirilmiş nəzəriyyə və tətbiqi məsələlər
təqdim edilir.
Burada təsvir olunan nəzəri yanaşmalar (konstruktivizm, sosial konstruktivizm, sosial-mədəni nəzəriyyələr və digərləri) və onlardan irəli
gələn təcrübələr artıq bir sıra ölkələrin erkən yaş dövrü təhsil sistemlərinin
təməlində durur və müxtəlif dövlət sənədlərində tövsiyə olunan pedaqoji
sistemlər kimi təqdim olunur. Sevindirici haldır ki, artıq bir neçə ildir ölkədə
tətbiq olunan məktəbəqədər kurikulumun nəzəri əsasları da məhz bu kitabda
təsvir olunan nəzəriyyələrlə üst-üstə düşür.
Baxmayaraq ki, təqdim edilən kitabda hər fəsil maraqlı, ən əsası
praktikdir, lakin çox vacib praktik mahiyyəti olan inkişaf sahələri və
kurikulumun məzmun sahələri arasında olan əlaqələrinə, onları təsvir
edən nümunələrə xüsusi diqqət yetirmənizi tövsiyə edərdim. Daha nəyə?
Uşaqların kompetensiyalarının təyininə və həmin kompetensiyaların
pedaqoji yanaşmalar vasitəsilə necə inkişaf etdirə biləcəyimizə. Daha
nəyə? Müəllimlərin peşəkarlığının inkişafı üçün qabaqcıl təhsil sistemləri
tərəfindən qəbul edilmiş “tənqidi refleksiya” yanaşmasına, həmin yanaşmanın
hərtərəfli təsvirinə. Daha nəyə? Erkən yaş uşaqların təhsili və inkişafında
qiymətləndirmənin rolu, aparılma mexanizmi və praktik nümunələrinə. Bu kitab öz üzərində işləyən peşəkar müəllimlər, istər uşaq bağçası, körpələr
evində işləyənlər, istərsə də, məktəb və digər məkanlarda məktəbəhazırlıq
pilləsində dərs deyənlər üçün çox dəyərli və praktik bələdçidir. “Mən yaxşı
müəlliməm? Mənim uşaqlarım yaxşı öyrənir? Mən uşaqlarımın daha da yaxşı
öyrənməsi üçün nələr edə bilərəm?” kimi sualları özünüzə verirsinizsə, bu
kitab sizin üçündür.
Ülviyyə Mikayılova – Müasir Təhsil və Tədrisə Yardım Mərkəzi
İctimai Birliyinin sədri, Beynəlxalq Addım-addım Assosiasiyasının Proqram
komitəsinin üzvü, Azərbaycan Respublikasının Təhsil Nazirliyi yanında İctimai
Şuranın üzvü