ADA Library Digital Repository

İnklüziv təlim : Əlilliyi və öyrənmə çətinliyi olan uşaqlar

Show simple item record

dc.contributor.author Howgego, Catherine
dc.contributor.author Miles, Susie
dc.contributor.author Myers, Juliette
dc.date.accessioned 2022-08-29T12:34:37Z
dc.date.available 2022-08-29T12:34:37Z
dc.date.issued 2014-09
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/20.500.12181/422
dc.description.abstract İnklüziv təlim effektiv tədris təcrübəsinin, uyğunlaşdırılmış təlim mühitinin və bütün uşaqların cəlb olunmasını, iştirakını və dəstəklənməsini təmin edən tədris yanaşmalarının nəticəsidir. Bu HEART Mövzu Təlimatı, aşağı və orta gəlirli ölkələrdə 3 ilə 12 yaş arası əlilliyi 1 və/və ya öyrənmə çətinliyi olan uşaqlar2 üçün inklüziv təlimdə faydalı dəlilləri bir araya gətirir, habelə inklüziv cəmiyyətlərə və nəticədə inklüziv inkişafa töhfə verməkdə inklüziv yanaşmaların rolunu araşdırır. Mövzu Təlimatı, terminologiya, damğalama, təcridetmə, inteqrasiya edilmə və inklüziv məktəb məhfumları ətrafında bəzi müzakirə olunan və mübahisəli məsələlərə toxunur, aşağı və orta gəlirli ölkələrdə inklüziv təlimin nəticələrinə dair mövcud olan məhdud dəlilləri nəzərdən keçirir və gələcək tədqiqat istiqamətlərini müəyyənləşdirir. Aşağı və orta gəlirli ölkələrdə inklüziv təlimin əsasını təşkil edən dəlillər tutarlı deyil və hissəvi xarakter daşıyır. Yüksək keyfiyyətli sistematik icmallar olmadığı üçün burada göstərilən dəlillər toplusuna daxil edilən empirik tədqiqatlar və konseptual araşdırmalar yaxşı keyfiyyətli hesab olunur. Dəlillər bölmələr üzrə ümumiləşdirilmiş və BMT təşkilatları, beynəlxalq qeyri-hökumət təşkilatları və akademik tədqiqatlardan bir sıra mənbələri özündə ehtiva edir. Mövzu Təlimatının əsas diqqət mərkəzini əlilliyi və ya öyrənmə çətinliyinin olması səbəbindən uğursuzluq və təhsildən kənarda qalma riski ilə üzləşən uşaqlar üçün inklüziv təlim təşkil etsə də, müzakirə olunan yanaşma və dəlillər ucqar yerlərdə yaşayan və ya köçəri əhalinin, münaqişədən təsirlənmiş dövlətlərdə yaşayan, az qidalanan uşaqlar, o cümlədən dil, etnik mənsubiyyəti fərqli və ya mədəni azlıqların uşaqları kimi bütün sosial təminatsız və ya həssas sosial bölgələrdən və ya qruplardan olan uşaqların öyrənməsinə fayda gətirmək potensialına sahibdir. Deyimə görə əlilliyi olan uşaqların ehtiyaclarının ödənilməsi ilə bütün uşaqların ehtiyacları ödəniləcəkdir. en_US
dc.language.iso az en_US
dc.publisher Health & Education Advice & Resource Team en_US
dc.rights Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States *
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/ *
dc.subject.lcsh Inclusive education. en
dc.subject.lcsh Inclusive education--Trainings. en
dc.subject.lcsh Children with disabilities--Education. en
dc.subject.lcsh Mainstreaming in education. en
dc.title İnklüziv təlim : Əlilliyi və öyrənmə çətinliyi olan uşaqlar en_US
dc.type Other en_US


Files in this item

The following license files are associated with this item:

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States

Search ADA LDR


Advanced Search

Browse

My Account