ADA Library Digital Repository

Sosial-emosional öyrənmə üzrə təlimin şagirdlərin özünüdərketmə, sosial dərketmə və ünsiyyət bacarıqlarına təsiri

Show simple item record

dc.contributor.author Quliyeva, Şövqiyyə
dc.date.accessioned 2025-02-18T10:32:47Z
dc.date.available 2025-02-18T10:32:47Z
dc.date.issued 2024-04-21
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/20.500.12181/980
dc.description.abstract Bu tədqiqatda sosial-emosional öyrənmə proqramının X bölgəsi tam orta məktəbində təhsil alan 14-17 yaşlı yeniyetmələrin özünüdərketmə, sosial dərketmə və ünsiyyət bacarıqlarına təsiri araşdırılıb. Təlim şəxsdaxili, şəxslərarası və meditasiya tapşırıqları olmaqla 3 istiqamətdə aparıldı. Təlimlər zamanı iki metod fokus qrup müsahibə və pretest-posttest özünüqiymətləndirmə anketi tətbiq olundu. Fokus qrupun informasiya məzmununun təhlili və pretest-posttest sorğusunun təsviri müqayisəsindən aydın oldu ki, şagirdlər meditasiya və psixofizioloji tapşırıqlarının əhəmiyyətliliyini təsdiqlədilər. Tədqiqatın nəticəsində, bu proqramın yeniyetmələrin sosial-emosional bacarıqlarına effektiv təsir etdiyi məlum olub. Araşdırmanın təhlilindən məlum oldu ki, tədqiqat haqqında irəli sürülən fərziyyə özünüdərketmə bacarıqları üçün təsdiqləndi. Təlimin sosial dərketmə və ünsiyyət bacarıqlarına isə qismən təsiri oldu. X bölgəsi tam orta məktəbində təhsil alan yeniyetmələrin, yaşadığı ərazidə ümumi 14 nəfər ailə yaşadığı üçün onların ünsiyyət yarada biləcəyi həmyaşıdları məhdud saydadır. Uşaqlar sosial münasibətlərdən qismən uzaq qaldığı üçün pretest-posttest sorğusunda özünüdərketmə bacarıqlarının təsviri müqayisəsi yüksək, sosial dərketmə və ünsiyyət bacarıqlarının təsviri müqayisəsi isə nisbətən aşağı nəticə göstərdi. en_US
dc.language.iso az en_US
dc.publisher ADA University en_US
dc.rights Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States *
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/ *
dc.subject Social-emotional learning. en_US
dc.subject Adolescence -- Self-perception en_US
dc.subject Interpersonal communication -- Meditation en_US
dc.subject Education, Elementary -- Azerbaijan en_US
dc.title Sosial-emosional öyrənmə üzrə təlimin şagirdlərin özünüdərketmə, sosial dərketmə və ünsiyyət bacarıqlarına təsiri en_US
dc.type Thesis en_US


Files in this item

The following license files are associated with this item:

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States

Search ADA LDR


Advanced Search

Browse

My Account