Abstract:
Əlil uşaqların cəmiyyətə inteqrasiyası, onların öz yaşıdları ilə birlikdə adi təhsil müəssisələrində oxumaları da daxil olmaqla yerli səviyyədə geniş çeşiddə sosial xidmətlərin mövcüd olması ilə şərtləndirilir. Bu da öz növbəsində həmin uşaqların internat və xüsusi məktəb tipli qapalı müəssisələrdə institutlaşmasına qarşı mühüm qoruyucu tədbirlərdəndir. Kitab geniş profilli mütəxəssisləri - reabilitoloqları, pedaqoqları, paraprofessionalları, eləcə də, valideynləri istər peşakar ədəbiyyat, istərsə də seminarlar, dəyirmi masalar, konfranslar, iş yerlərində məsləhətllər də daxil olmaqla praktiki beynəlxalq ekspertlərin köməyi ilə yerli xüsusiyyətlərə uyğunlaşdırılmış, şəxsi təcrübə süzgəcindən keçirilmiş və artıq 10 ildən çox müddət ərzində təcrübədə tətbiq olunan autizm və uşaq serebral iflic kimi hallar da daxil olmaqla, əlilliyə gətirib çıxaran geniş spektrli diaqnozlar üzrə zəruri praktiki məlumatın tam çeşidi ilə təmin edəcəkdir.