dc.contributor.author | Loreman, Tim | |
dc.contributor.author | Deppeler, Joanne | |
dc.contributor.author | Harvey, David | |
dc.date.accessioned | 2022-08-29T06:42:59Z | |
dc.date.available | 2022-08-29T06:42:59Z | |
dc.date.issued | 2020 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.12181/413 | |
dc.description.abstract | Məktəbin məqsədi nədir? Bu suala çoxsaylı cavablar vermək olar və bu cavablar məktəb və siniflə əlaqəli müxtəlif təcrübələri əks etdirəcək. Mən bu sual üzərində uzun illərdir ki, düşünürəm. Özünü siyasi cəhətdən demokratik ölkə sayan məkanlarda məktəblərin əksəriyyətinin missiyası “demokratik quruluşda vətəndaş olmaq”, “ömürlük təhsilalan” və “cəmiyyətə dəyər qatan üzv olmaq üçün bacarıq və səriştələrin inkişaf etdirilməsi” kimi səslənir. Belə ki, çoxsaylı məktəblər öz fəaliyyətlərini digər ismarış - “demokratiya və cəmiyyət yalnız bəziləri üçündür” ismarıcının təmin edilməsi üzərində qurmağa davam edirlər. Hal-hazırda şagirdlərin bacarıq, irq və siniflərə görə sistemləşdirilmiş bölgüsü bizə güclü və yaxşı öyrənilmiş ismarış yollayır – “bu sistemin dəyişilməsinə ehtiyac duyulur”. | en_US |
dc.language.iso | az | en_US |
dc.publisher | Allen&Unwin | en_US |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/ | * |
dc.subject.lcsh | Inclusive education. | en |
dc.subject.lcsh | Children with disabilities--Education. | en |
dc.subject.lcsh | Mainstreaming in education. | en |
dc.title | İnklüziv Təhsil : Sinifdə müxtəlifliyin dəstəklənməsi üçün təcrübi təlimatlar | en_US |
dc.title.alternative | Inclusive Education : A practical guide to supporting diversity in the classroom | en_US |
dc.type | Book | en_US |
The following license files are associated with this item: