Abstract:
Qloballaşma prosesi bəşəriyyətin gələcək inkişafında
millətlərarası münasibətləri artırmaqla yanaşı daha təkmil
mədəniyyətlararası ünsiyyətin vacibliyini də qarşımıza qoydu.
Bu ünsiyyət üçün istifadə etdiyimiz “dil” isə bizi linqvistikadan
daha geniş sahələrə yönəltdi- milli kimliyimizi anlayıb, tarix
və mədəniyyətimizin bizə açdığı imkanlardan istifadə edib
qərarlarımızı formalaşdırmalı və tərəflərə bildirməliyik.
Azərbaycanlıların “milli kimliyi” deyəndə, onlara məxsus
dəyərlər, ənənələr, mədəniyyət, dil və dinlə çərçivələnən vahid
özünüdərk başa düşülürsə, tətbiqdə bu, bir xalqın inkişafda
olan hekayəsi kimi də qəbul oluna bilər və, beləliklə, elmi
baxımdan daim diqqətdə saxlanılmalıdır. Bu kitabın nəşr
olunduğu 2020-ci il də göstərdi ki, Ermənistan-Azərbaycan
münaqişəsinin acı nəticələrinin uzun zaman milli kimliyimizə
hopdurduğu “məğlubiyyət” hissi az bir zamanda dəyişərək
“milli zəfər”ə dönə bilər.
Minilliklərlə yaşı olan xalqımız tarixi siyasi səbəblərə
görə istiqlal arzusunu yalnız XX əsrdə gerçəkləşdirə
bildi. Bu başlanğıcda öz köklərindən ayrı salınmış, milli
və dövlətçilik maraqları tapdanmış, keçmişinin zəngin
irsi, o cümlədən intellektual, mənəvi və ictimai dəyərləri
basılmış azərbaycanlılar ciddi ideoloji boşluq yaşayırdılar.
Müstəqil Azərbaycanın memarı, ümummilli lider Heydər
Əliyev “azərbaycançılıq” məfkurəsinin banisi kimi kimlik
ideologiyasını dövlət quruculuğunun bütün sahələrinə tətbiq
etdi. Bunu edərkən o, Şərqin ilk demokratiyası, Azərbaycan
Xalq Cümhuriyyətinin qurucularının azərbaycançılıq
ideologiyasına müraciət etdi.
Müstəqil Azərbaycan dövləti xalqımız üçün ən qiymətli və
ali tarixi nailiyyətdir. Onun qorunması, möhkəmləndirilməsi
özünü azərbaycanlı hesab edən hər bir insanın müqəddəs borcudur. Bu missiyanı təmin etmək üçün “azərbaycançılıq”
ideologiyası təhsilimizin mütxtəlif pillələrində öz əksini
tapmalıdır. Belə fəlsəfədən irəli gələrək universitetimizin
təşəbbüsü ilə 2014-cü ildən başlayaraq “Azərbaycanşünaslıq”
fənninin tədris edilməsi başlandı. O zamana qədər
tələbələrimizə milli kimliyin aşılanması həyata keçirdikləri
çoxsaylı sosial məsuliyyət layihələri vasitəsi ilə öyrədilirdisə,
“Azərbaycanşünaslığ”ın tədrisi bu sistemli yanaşmanı elmi
baza ilə möhkəmlətdi. Bu fənni tədris edəcək müəllim kimi
milli-mənəvi dəyərlərimizin toplusu və ədəbi fikrimizin
zirvəsi hesab edilən “Kitabi-Dədə Qorqud” dastanının aparıcı
mütəxəssisi, bütün ədəbi və elmi əsərlərində dərin simvolik
mənaları məharətlə və metodoloji şəkildə açan Kamal
Abdullaya müraciət etdik. O, təklifimizi qəbul edərək bakalavr
proqramının ilk ilinin tələbələri üçün “Azərbaycanşünaslıq”
fənnində mühazirələr oxudu. Kursun bəzi mövzularına tanımış
alim və yazıçı Nəriman Qasımoğlu və Universitetimizin
müəllimi Şəfəq Mehrəliyeva da töhfələrini verdilər.
“ADA” Universitetinin oxuculara təqdim etdiyi
“Azərbaycançılıq və Kitabi-Dədə Qorqud” kitabı həmin
fənnin mühazirələri əsasında tərtib edilib. Ümid edirik ki,
bu kitab digər təhsil müəssisələrində də “azərbaycançılıq”
məfkurəsinin tədrisində dəyərli vəsaitə çevriləcək.
Hafiz Paşayev
“ADA” Universitetinin rektoru