ADA Library Digital Repository

Təhsil Prosesində Şagirdlərin Dərsə Marağının Azalması Problemi və  Həlli Üçün Rəqəmsal Platformaların Effektiv Tətbiqi

Show simple item record

dc.contributor.author Acalova, Gülarə
dc.contributor.author Babayeva, Gülnar
dc.contributor.author Hacıyeva, Sevinc
dc.date.accessioned 2025-11-20T07:44:32Z
dc.date.available 2025-11-20T07:44:32Z
dc.date.issued 2025
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/20.500.12181/1538
dc.description.abstract Müasir dövrdə ənənəvi təhsil metodlarının effektivliyinin azalması və texnologiyanın təhsilə inteqrasiyasının sürətlənməsi yuxarı sinif şagirdləri arasında motivasiya problemini daha da aktuallaşdırır. Beynəlxalq təcrübələr  göstərir ki, texnologiya və oyun əsaslı təlim metodları bu problemi aradan qaldırmaqda potensial vasitə kimi çıxış edə bilər. Bu tədqiqatın məqsədi Gürcüstanda texnologiya və oyun əsaslı tədris metodlarının yuxarı sinif şagirdlərinin motivasiyasını  araşdırmaq və bu yanaşmaların effektiv tətbiqinə dair tövsiyələr təqdim etməkdir. Tədqiqat keyfiyyət yönümlü yanaşmaya əsaslanaraq  Gürcüstanın cənub regionununun 3 məktəbinin (Azərbaycan, rus və gürcü) 11-12-ci sinif şagirdləri  və həmin məktəbin müəllimləri arasında aparılıb. Ümumi olaraq tədqiqat layihəsidə 18 müəllim və 18 şagird iştirak edib. Beləliklə, motivasiya həm müəllimlər, həm də şagirdlər tərəfindən təhsilin əsas şərti kimi qiymətləndirilir və onun çatışmazlığı dərsə cəlb olunmanın və aktivliyin azalmasına səbəb olur. Eyni zamanda, müəllimin fərdi yanaşması və dərsin maraqlı təqdim olunması motivasiyanın formalaşmasında mühüm əhəmiyyət kəsb edir. Şagirdlərin məktəb, ailə və özləri ilə bağlı gözləntiləri də onların təlimə münasibətini müəyyənləşdirən əsas amillərdən biridir. Tədqiqat göstərir ki, texnologiyanın təhsildə effektiv tədbiqi onun məqsədli şəkildə kurikuluma inteqrasiyası və müəllimin yanaşmasından asılıdır. Oyun əsaslı metodlar, interaktiv dərs və müasir resurslar şagirdlərin fəallığını və motivasiyasını artırır. Buna görə də müəllimlərin peşəkar inkişafı, dərsdə rəqəmsal platformaların məqsədyönlü tətbiqini gücləndirən əsas şərtlərdən biridir. en_US
dc.language.iso az en_US
dc.publisher ADA University, Gazakh Center en_US
dc.rights Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States *
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/ *
dc.subject Educational technology -- Effectiveness. en_US
dc.subject Gamification in education. en_US
dc.subject Game-based learning -- Secondary education. en_US
dc.subject Student motivation -- Influencing factors. en_US
dc.subject Interactive learning -- Methods. en_US
dc.title Təhsil Prosesində Şagirdlərin Dərsə Marağının Azalması Problemi və  Həlli Üçün Rəqəmsal Platformaların Effektiv Tətbiqi en_US
dc.type Thesis en_US


Files in this item

The following license files are associated with this item:

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States

Search ADA LDR


Advanced Search

Browse

My Account