Abstract:
Tədqiqat işinin məqsədi xüsusi istedadlı şagirdlərin akademik nailiyyətlərinə təsir edən
amilləri, araşdırmaqdır. İşdə keyfiyyət metodologiyası çərçivəsində situasiya çalışması (case
study) yanaşmasından və yarı-strukturlaşdırılmış müsahibə üsulundan istifadə olunmuşdur.
İştirakçılar 2024–2025-ci tədris ilində Azərbaycan Respublikasının Təhsil İnstitutunun nəzdində
fəaliyyət göstərən Beynəlxalq Olimpiadalara Hazırlıq Mərkəzinin dinləyicisi olan, məqsədli
seçmə yolu ilə müəyyənləşdirilmiş 11 şagirddən ibarətdir. Müsahibələr valideyn və şagirdlərin
razılığı ilə səsyazma vasitəsilə qeydə alınmış, datalar isə tematik təhlil yolu ilə təhlil edilmişdir.
Nəticələr göstərir ki, şagirdlərin fərdi xüsusiyyətləri, məktəb, ailə, dövlət dəstəyi və sosial
çevrə onların nailiyyətlərinə əhəmiyyətli təsir edən amillərdir. Məktəbin növü, rəhbərliyin
dəstəyi, dərslərin keyfiyyəti və müəllimlərin rolu xüsusilə önəmlidir.