ADA Library Digital Repository

Data Əsaslı Qərarvermədə Məktəb Daxilində Keçirilən Qiymətləndirmənin Rolu ( Qazax- Tovuz Regionu Nümunəsində)

Show simple item record

dc.contributor.author Verdiyeva, Parvana
dc.date.accessioned 2025-11-20T04:44:44Z
dc.date.available 2025-11-20T04:44:44Z
dc.date.issued 2025
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/20.500.12181/1535
dc.description.abstract Bu tədqiqat Qazax – Tovuz regionun məktəb rəhbərlərinin data əsaslı qərarvermə prosesində məktəb daxilində keçirilən qiymətləndirmə datasından, xüsusilə, Böyük Summativ Qiymətləndirmə (BSQ) və məktəb daxilində keçirilən monitorinq qiymətləndirmə nəticələrindən necə istifadə etdiklərini araşdırır. Tədqiqat keyfiyyət metodologiyası ilə aparılmışdır. Tədqiqat çərçivəsində data toplamaq üçün müsahibə və sənəd analizi üsulu istifadə olunmuşdur. Data toplamaq üçün mövcud ədəbiyyat təhlil olunaraq müsahibə protokolu və sənəd analizi forması hazırlanmışdır. Qazax – Tovuz Regional Təhsil İdarəsinin tabeliyində olan 6 ümumtəhsil müəssisəsinə rəhbərlik edən məktəb direktorları ilə aparılmış müsahibələrin nəticəsində əldə edilən data tematik təhlil edilmişdir. Bununla yanaşı həmin məktəblər üzrə son üç ili əhatə edən məktəb sənədləri təhlil edilərək sənəd analizi zamanı alınan nəticələr müsahibə nəticələri ilə müqasiyəli şəkildə təhlil olunmuşdur. Tədqiqat nəticəsində məktəb direktorlarının qərarvermə prosesində daha çox məktəb daxilində keçirilən monitorinq qiymətləndirmə nəticələrindən istifadə etdikləri müəyyən edilmişdir. Bu qiymətləndirmə nəticəsində əldə edilən data onların tədrisin vəziyyətinin yaxşılaşdırılması, müəllimlərin pedaqoji və metodiki bacarıqlarının artırılması, məktəbin strateji və illik inkişaf planlarının hazırlanması, məktəbdə rəğbətləndirilmə və intizam tənbeh tədbirlərinin tətbiqi, dərs bölgüsünün həyata keçirilməsi və siniflərə müəllimlərin təyin edilməsi kimi bir çox vacib qərarlarına təsir edir. en_US
dc.language.iso az en_US
dc.publisher ADA University, Gazakh Center en_US
dc.rights Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States *
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/ *
dc.subject Educational leadership -- Decision making. en_US
dc.subject School administrators -- Use of assessment data. en_US
dc.subject Educational evaluation -- Data analysis. en_US
dc.subject Summative assessment -- Utilization. en_US
dc.subject Qualitative research -- Education. en_US
dc.title Data Əsaslı Qərarvermədə Məktəb Daxilində Keçirilən Qiymətləndirmənin Rolu ( Qazax- Tovuz Regionu Nümunəsində) en_US
dc.type Thesis en_US


Files in this item

The following license files are associated with this item:

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States

Search ADA LDR


Advanced Search

Browse

My Account