| dc.contributor.author | Verdiyeva, Parvana | |
| dc.date.accessioned | 2025-11-20T04:44:44Z | |
| dc.date.available | 2025-11-20T04:44:44Z | |
| dc.date.issued | 2025 | |
| dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.12181/1535 | |
| dc.description.abstract | Bu tədqiqat Qazax – Tovuz regionun məktəb rəhbərlərinin data əsaslı qərarvermə prosesində məktəb daxilində keçirilən qiymətləndirmə datasından, xüsusilə, Böyük Summativ Qiymətləndirmə (BSQ) və məktəb daxilində keçirilən monitorinq qiymətləndirmə nəticələrindən necə istifadə etdiklərini araşdırır. Tədqiqat keyfiyyət metodologiyası ilə aparılmışdır. Tədqiqat çərçivəsində data toplamaq üçün müsahibə və sənəd analizi üsulu istifadə olunmuşdur. Data toplamaq üçün mövcud ədəbiyyat təhlil olunaraq müsahibə protokolu və sənəd analizi forması hazırlanmışdır. Qazax – Tovuz Regional Təhsil İdarəsinin tabeliyində olan 6 ümumtəhsil müəssisəsinə rəhbərlik edən məktəb direktorları ilə aparılmış müsahibələrin nəticəsində əldə edilən data tematik təhlil edilmişdir. Bununla yanaşı həmin məktəblər üzrə son üç ili əhatə edən məktəb sənədləri təhlil edilərək sənəd analizi zamanı alınan nəticələr müsahibə nəticələri ilə müqasiyəli şəkildə təhlil olunmuşdur. Tədqiqat nəticəsində məktəb direktorlarının qərarvermə prosesində daha çox məktəb daxilində keçirilən monitorinq qiymətləndirmə nəticələrindən istifadə etdikləri müəyyən edilmişdir. Bu qiymətləndirmə nəticəsində əldə edilən data onların tədrisin vəziyyətinin yaxşılaşdırılması, müəllimlərin pedaqoji və metodiki bacarıqlarının artırılması, məktəbin strateji və illik inkişaf planlarının hazırlanması, məktəbdə rəğbətləndirilmə və intizam tənbeh tədbirlərinin tətbiqi, dərs bölgüsünün həyata keçirilməsi və siniflərə müəllimlərin təyin edilməsi kimi bir çox vacib qərarlarına təsir edir. | en_US |
| dc.language.iso | az | en_US |
| dc.publisher | ADA University, Gazakh Center | en_US |
| dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States | * |
| dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/ | * |
| dc.subject | Educational leadership -- Decision making. | en_US |
| dc.subject | School administrators -- Use of assessment data. | en_US |
| dc.subject | Educational evaluation -- Data analysis. | en_US |
| dc.subject | Summative assessment -- Utilization. | en_US |
| dc.subject | Qualitative research -- Education. | en_US |
| dc.title | Data Əsaslı Qərarvermədə Məktəb Daxilində Keçirilən Qiymətləndirmənin Rolu ( Qazax- Tovuz Regionu Nümunəsində) | en_US |
| dc.type | Thesis | en_US |
The following license files are associated with this item: