dc.contributor.author | Bayramova, Gunel | |
dc.contributor.author | Mamedova, Yaqut | |
dc.date.accessioned | 2025-09-03T06:18:21Z | |
dc.date.available | 2025-09-03T06:18:21Z | |
dc.date.issued | 2024 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.12181/1442 | |
dc.description.abstract | Bu araşdırma Azərbaycanda keçirilən təkmilləşdirmə kurslarının təşkili və səmərəliliyi ilə bağlı müəllimlərin fikirlərini öyrənir. Sürətlə inkişaf edən təhsil mühitində müəllimlərin davamlı peşəkar inkişafı strateji əhəmiyyət kəsb edir. Bununla belə, təcrübə göstərir ki, bir çox təlimlər həmişə müəllimlərin real ehtiyaclarını ödəmir, bu da onların motivasiyasını və təlimdən praktiki faydalarını azaldır. Məhz buna görə də bu tədqiqatın əsas diqqəti bu prosesin əsas iştirakçıları kimi müəllimlərin özlərinin fikirləridir. İşin məqsədi cari proqramların güclü və zəif tərəflərini müəyyən etmək, təşkilati və məzmun maneələrini müəyyən etmək və müəllimlərin rəylərinin təhlili əsasında onların effektivliyini artırmaq üçün praktiki tövsiyələr hazırlamaqdır. Tədqiqatda keyfiyyət metodundan - təkmilləşdirmə proqramları çərçivəsində təlimi başa vurmuş müxtəlif səviyyəli və təcrübəyə malik altı müəllimlə yarı strukturlaşdırılmış müsahibələrdən istifadə edilmişdir. Məlumatlar tematik kodlaşdırma yanaşmasından istifadə etməklə təhlil edilmişdir. Təşkilat, planlaşdırma, məzmun, materiallar, interaktivlik və təlimdən sonrakı dəstək kimi kateqoriyalar iştirakçıların fikirlərini sistemləşdirməyə və vahid mənzərə yaratmağa imkan verdi. Nəticələr göstərdi ki, müəllimlər təlimə xüsusi əhəmiyyət verirlər: Onların peşəkar ehtiyaclarına diqqət yetirmək Praktiki nümunələrə əsaslanmağa Çevik və əlçatan bir quruluşa sahib olmağa Təcrübəli və cəlbedici təlimçilər tərəfindən aparılmasına. Həmçinin vurğulanıb ki, məlumat çatışmazlığı, qeyri-müəyyən planlaşdırma və mövzu ilə gözləntilər arasında uyğunsuzluq çox vaxt materialın tam mənimsənilməsinə mane olur. Toplanmış məlumatlar əsasında son məhsul hazırlanmışdır – iki praktiki resurs: bir səhifəlik broşür və içində daha geniş məlumat əks olunan QR kod linki. Hət iki alət təlim təşkilatçılarına dəstək məqsədi daşıyır və tədqiqat nəticələrinin faydalı materiala birbaşa çevrilməsinin nəticəsidir. Beləliklə, təqdim olunan iş müəllimlərin peşəkar yüksəlişinə təcrübə yönümlü yanaşmaların inkişafına töhfə verir, pedaqoji təhsil və ixtisasartırma sahəsində gələcək inkişaflar üçün əsas kimi istifadə edilə bilər. | en_US |
dc.language.iso | az | en_US |
dc.publisher | ADA University, Gazakh Center | en_US |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/ | * |
dc.subject | Teachers -- In-service training -- Azerbaijan. | en_US |
dc.subject | Teachers -- Professional development -- Azerbaijan. | en_US |
dc.subject | Educational evaluation -- Azerbaijan. | en_US |
dc.subject | Continuing education -- Programs -- Azerbaijan. | en_US |
dc.subject | Education -- Aims and objectives -- Azerbaijan. | en_US |
dc.title | Peşəkar İnkişaf Təlimlərin Səmərəliliyinə Dair Müəllimlərin Təcrübələrinin Öyrənilməsi | en_US |
dc.type | Thesis | en_US |
The following license files are associated with this item: