Abstract:
Bu araşdırma Azərbaycanda keçirilən təkmilləşdirmə kurslarının təşkili və səmərəliliyi
ilə bağlı müəllimlərin fikirlərini öyrənir. Sürətlə inkişaf edən təhsil mühitində müəllimlərin
davamlı peşəkar inkişafı strateji əhəmiyyət kəsb edir. Bununla belə, təcrübə göstərir ki, bir çox
təlimlər həmişə müəllimlərin real ehtiyaclarını ödəmir, bu da onların motivasiyasını və
təlimdən praktiki faydalarını azaldır. Məhz buna görə də bu tədqiqatın əsas diqqəti bu prosesin
əsas iştirakçıları kimi müəllimlərin özlərinin fikirləridir.
İşin məqsədi cari proqramların güclü və zəif tərəflərini müəyyən etmək, təşkilati və
məzmun maneələrini müəyyən etmək və müəllimlərin rəylərinin təhlili əsasında onların
effektivliyini artırmaq üçün praktiki tövsiyələr hazırlamaqdır. Tədqiqatda keyfiyyət
metodundan - təkmilləşdirmə proqramları çərçivəsində təlimi başa vurmuş müxtəlif səviyyəli
və təcrübəyə malik altı müəllimlə yarı strukturlaşdırılmış müsahibələrdən istifadə edilmişdir.
Məlumatlar tematik kodlaşdırma yanaşmasından istifadə etməklə təhlil edilmişdir. Təşkilat,
planlaşdırma, məzmun, materiallar, interaktivlik və təlimdən sonrakı dəstək kimi kateqoriyalar
iştirakçıların fikirlərini sistemləşdirməyə və vahid mənzərə yaratmağa imkan verdi.
Nəticələr göstərdi ki, müəllimlər təlimə xüsusi əhəmiyyət verirlər:
Onların peşəkar ehtiyaclarına diqqət yetirmək
Praktiki nümunələrə əsaslanmağa
Çevik və əlçatan bir quruluşa sahib olmağa Təcrübəli və cəlbedici təlimçilər tərəfindən aparılmasına.
Həmçinin vurğulanıb ki, məlumat çatışmazlığı, qeyri-müəyyən planlaşdırma və mövzu
ilə gözləntilər arasında uyğunsuzluq çox vaxt materialın tam mənimsənilməsinə mane olur.
Toplanmış məlumatlar əsasında son məhsul hazırlanmışdır – iki praktiki resurs: bir
səhifəlik broşür və içində daha geniş məlumat əks olunan QR kod linki. Hət iki alət təlim
təşkilatçılarına dəstək məqsədi daşıyır və tədqiqat nəticələrinin faydalı materiala birbaşa
çevrilməsinin nəticəsidir.
Beləliklə, təqdim olunan iş müəllimlərin peşəkar yüksəlişinə təcrübə yönümlü
yanaşmaların inkişafına töhfə verir, pedaqoji təhsil və ixtisasartırma sahəsində gələcək
inkişaflar üçün əsas kimi istifadə edilə bilər.