ADA Library Digital Repository

Müharibədən Əziyyət Çəkmiş Şagirdlərin Rifahının Yüksəldilməsində Məktəbin Rolu: Ağdam Rayonu Nümunəsində

Show simple item record

dc.contributor.author Rüstəmli, Günay
dc.contributor.author Zeynalova, Zəhra
dc.contributor.author Rüstəmli, Neymət
dc.date.accessioned 2025-04-11T12:14:55Z
dc.date.available 2025-04-11T12:14:55Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/20.500.12181/1124
dc.description.abstract Bu capstone layihəsi Ağdam rayonunun keçmiş cəbhə xəttində yerləşən məktəblərində müharibə nəticəsində travma alan və müharibədən əziyyət çəkmiş IX, X və XI sinifdə təhsil alan şagirdlərin rifahının artırılmasında məktəbin əhəmiyyətini və rolu ilə bağlı tədqiqatı ətraflı şəkildə təhlil edir. Şagirdlərlə aparılmış bir sorğu əsasında "şagird emosiyaları" və "məktəb mühiti" başlıqları altında təqdim olunan suallar vasitəsilə şagirdlərin sosial, emosional və psixoloji vəziyyəti araşdırılıb. Araşdırma nəticələri məktəblər tərəfindən tədris olunan dərslər və digər dərsdənkənar məşğələrlə şagirdlərin mənəvi və intellektual rifahını yüksəldə biləcəyini vurğulayır. Bu dərs və məşğələlər şagirdlərin emosional və sosial inkişafına müsbət təsir edəcək, onların müharibə zamanı yaşadığı stress, qorxu və travmanı unutmasına köməklik göstərəcəkdir. Nəticələr və təkliflər köhnə cəbhə xəttində yerləşən bu məktəblərin müharibə sonrakı dönəmdə şagirdlərin rifahını artırmaq üçün beynəlxalq təcrübəyə əsaslanaraq, müxtəlif istiqamətlərdə islahatlar aparılacağını və məktəbin şagirdlər üçün doğma bir məkana çevriləcəyini göstərir. en_US
dc.language.iso az en_US
dc.publisher ADA University en_US
dc.rights Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States *
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/ *
dc.subject War victims -- Children -- Azerbaijan en_US
dc.subject School environment -- Psychological aspects en_US
dc.subject Education -- Post-war recovery en_US
dc.subject Social conditions -- War impact -- İmpact education en_US
dc.title Müharibədən Əziyyət Çəkmiş Şagirdlərin Rifahının Yüksəldilməsində Məktəbin Rolu: Ağdam Rayonu Nümunəsində en_US
dc.type Thesis en_US


Files in this item

The following license files are associated with this item:

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States

Search ADA LDR


Advanced Search

Browse

My Account