ADA Library Digital Repository

Kənd Məktəb Direktorlarının İdarəetmə  Təcrübələri

Show simple item record

dc.contributor.author Nəsibov, Xəyal
dc.date.accessioned 2025-04-08T10:43:25Z
dc.date.available 2025-04-08T10:43:25Z
dc.date.issued 2024-11
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/20.500.12181/1113
dc.description.abstract Təhsilin əlçatanlığı və sosial bərabərliyi təmin etmək müddəası qlobal təhsil çağırışlarından biridir. Ancaq kəndlər və şəhərlər arasında təhsilin əlçatanlığı fərqlilik göstərə bilir. Belə ki, əhalinin sosial-iqtisadi, mədəni durumu şəhər və kənd məktəbləri arasında müxtəlif cəhətlərdən fərqliliklər ortaya qoya bilir. Nəticədə məktəb direktorlarının təcrübələri, qarşılaşdıqları çətinliklər, onlarla mübarizə formaları və imkanlar kəndlərdə özünəməxsus xüsusiyyətlər daşıya bilir. Tədqiqatlarda ən çox rastlaşılan problemlər zəif infrastruktur, kadr çatışmazlığı, kadrların peşəkar inkişafı, iş yerini dəyişmə və maliyyə məhdudiyyətləridir. İmkanlar isə təhsilin tərəflərinin bir çox halda məktəbə dəstək olması, şagird sayının sinifdə az olması və nizam-intizam problemlərinin çox olmamasıdır. Bu tədqiqat Qazax-Tovuz Regional Təhsil İdarəsinin tabeliyində fəaliyyət göstərən 11 kənd məktəbinin direktoru ilə aparılmış və kənd məktəblərində direktorların özünəməxsus təcrübələrini aşkara çıxarmağa yönəlmişdir. Tədqiqat keyfiyyət metodunun fenomenologiya üsulu ilə  aparılmış, məlumatlar (data) yarı-strukturlu müsahibə forması ilə toplanmışdır. Əvvəlcədən hazırlanmış suallar soruşularaq cavablar qeyd edilmiş, sonra da həmin cavablar təsviri təhlil yolu ilə analiz edilmiş, şərh və müzakirə edilərək əlavə tövsiyələr verilmişdir. Yekunda məktəb direktorlarının kəndlərdə daha fərqli müsbət və mənfi hallarla qarşılaşdıqları aşkarlanmış, direktorların liderlik davranışlarında özünəməxsus xüsusiyyətlər qeydə alınmışdır. en_US
dc.language.iso az en_US
dc.publisher ADA University en_US
dc.rights Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States *
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/ *
dc.subject School infrastructure -- Azerbaijan -- Rural areas en_US
dc.subject Educational accessibility -- Azerbaijan en_US
dc.subject Professional development of teachers -- Azerbaijan en_US
dc.subject School principals -- Azerbaijan -- Kazakh District en_US
dc.title Kənd Məktəb Direktorlarının İdarəetmə  Təcrübələri en_US
dc.type Thesis en_US


Files in this item

The following license files are associated with this item:

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States

Search ADA LDR


Advanced Search

Browse

My Account