ADA Library Digital Repository

Liseylərdə Fizikadan Yeni Qiymətləndirmə Effektivliyi

Show simple item record

dc.contributor.author Şərifov, Qalib
dc.date.accessioned 2025-04-02T11:27:10Z
dc.date.available 2025-04-02T11:27:10Z
dc.date.issued 2023-06-22
dc.identifier.citation Şərifov, Q. (2023). Liseylərdə Fizikadan Yeni Qiymətləndirmə Effektivliyi [Conference paper]. 6th ADA Edu Conference Proceedings: Rethinking the Enlightenment, Bakı, Azərbaycan. ADA Library Digital Repository. http://dspace.ada.edu.az/xmlui/handle/20.500.12181/1079 en_US
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/20.500.12181/1079
dc.description.abstract Bu məqalə liseylərdə fizika fənninin tədrisində yeni qiymətləndirmə modelinin effektivliyindən bəhs edir. Məlumdur ki, qiymətləndirmə təhsil sisteminin əsas komponentlərindən biridir və şagirdlərin öyrənmə prosesini düzgün şəkildə qiymətləndirərək onların motivasiyasını və öyrənmə performansını artıra bilər. Araşdırmalar iki fərqli təhsil müəssisəsində ümumilikdə 209 şagirdin daxil olduğu nümunə qrupunun məlumatları təhlil olunmuşdur. Tədqiqat prosesində Blum taksanomiyasına uyğun qiymətləndirmə standartları tərtib olunmuş və onun əsasında yeni qiymətləndirmə modeli tətbiq edilmişdir. Araşdırmada məlumatları analiz etmək üçün t-testi kimi statistik metodlardan istifadə edilmişdir. Eksperimental qrupda tətbiq olunan yeni qiymətləndirmə modeli VII və X siniflərdə tətbiq olunmuş və şagirdlərin mənimsəmə səviyyəsini artırmışdır. Belə ki, eksperimental qruplarda olan şagirdlər fizika fənni üzrə tapşırıqların həlli zamanı daha az səhv etmiş və nəzarət qruplarına nisbətən daha yaxşı nəticələr əldə etmişlər. Müstəqil t-testi (p=0.000) nəzarət və eksperimental qruplar arasında statistik olaraq mühüm fərqlərin olduğunu təsdiqləyir. Məqalə yeni qiymətləndirmə modelinin liseylərdə fizikadan şagirdlərin öyrənmə prosesini daha effektiv və məqsədəuyğun şəkildə qiymətlətləndirəcəyini təklif edir. Bu araşdırma ilə liseylərdə fizika fənni üzrə yeni qiymətləndirmə modelinin tətbiqi ilə bağlı araşdırmanın nəticələri bu yanaşmanın effektivliyini dəstəkləyir. Nəticə olaraq yeni qiymətləndirmə modelinin liseylərdə sistemli tətbiqinin təhsilin keyfiyyətini yaxşılaşdıracağı vurğulanmışdır. en_US
dc.language.iso az en_US
dc.publisher ADA University en_US
dc.subject Formative assessment en_US
dc.subject Lyceum en_US
dc.subject Standards en_US
dc.title Liseylərdə Fizikadan Yeni Qiymətləndirmə Effektivliyi en_US
dc.type Working Paper en_US
dc.type Other en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search ADA LDR


Advanced Search

Browse

My Account